Alla inlägg under mars 2016

Hej kompisar!

Veggodaniel här, idag vill jag berätta om skärselden jag och tjackisrorro genomled igår.

Vi skrev nämnligen ett ekonomiprov.

Tack å hej!

ferja är en bitch hon följer int ebloggisen!!!!!! fuk u freja


Förlåt kära läsare, aka Emil. Mitt tantrum var helt och hållet riktat mot freja och oundvikligt. 
Idag ska vi hälsa och välkomna kära Emil, vår trogna och coola vän som finns där när vår blogg inte riktigt startats upp ännu. Vi kommer vara där för er läsare när ni är i behov av cigg!!!! fast det gäller inte ferja ofc. 

CUS SHES A FUCKING LIL BITCH


...

SRY


So anyway, vi hälsar dig välkommen Emil. Vi ska börja skriva oftare för din skull.


herrå

Hej

Hej på er fina människor, idag ska vi prata mössor. Men inte vilka som helst!!!!

That's right, FRÄNA mössor. 


Vad är FRÄNA mössor?


 definition; fina, coola, snygga, vackra, färgglada ALLMÄNT BRA mössor


Här kommer en bild på mössor jag vill köpa, gjorda av bara fint tyg. Ha det bra och köp mössor. 
Men inte vilka som helst. BARA FRÄNA MÖSSOR

 


/ VEGGODANIEL OCH TJACKISRORRO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards